måndag 2 januari 2012

Gott Nytt År

hälsar Folkpartiet liberalerna Lidingö med följande budskap från FPs ordförande Rune Nordström.

Även 2011 har varit händelserikt på många sätt. Vi tänker säkert på olika saker när vi blickar tillbaka på 2011.
Jag tänker på Fukushima och hur sårbara vi är för naturens krafter.
Jag tänker på den arabiska våren och att människor som levt under diktatur och förtryck nu fått sin frihet.
Jag tänker på Utöya och alla de ungdomar som fick sätta livet till.
Jag tänker på den ekonomiska oro som råder i världen och hur viktigt det är att vi har ordning och reda i vår ekonomi.
Jag tänker på hur roligt och viktigt det är att vi har många fina grönområden på Lidingösom vi vill värna om.

Du tänker förmodligen på helt andra saker. Oavsett vad du tänker på så vill vi inom Folkpartiet Lidingö önska dig ett riktigt Gott Nytt År.

Inga kommentarer: