torsdag 28 augusti 2014

Jämställda pensioner vid skilsmässa



Fler artiklar från Val 2014.

Lidingösidan frågar Lidingös partier. Fråga 1


Lidingösidan har ställt tre frågor till alla nio partier som ställer u…

"Inför extrastopp på nattbussarna"


Under sommarmånaderna är det ljust även när man kommer hem sent på kvä…

"Musik för hälsa och utveckling"


Att vi alla mår bättre av idrott är väl känt. Men även musiken har den…

"Oberoende ordförande krävs för Lidingöhem"


Vi anser inte att Björn Samuelson, M, utför sitt uppdrag för Lidingös…

FP: Bygg centralt för miljöns skull


Nu tävlar vissa partier om att bygga allra minst i Lidingö Centrum. Be…

(S) brandskattar Lidingö. Igen!


Om Socialdemokraterna vinner valet avser de att stimulera ökat byggand…

1 kommentar:

Unknown sa...

Min man på sex år lämnade mig för en annan tjej eftersom jag anklagar honom för att ha sett en annan tjej och sedan dess har jag försökt få tillbaka honom men han vägrar att komma tillbaka till mig, han svarade inte på mitt samtal eller mejl och han till och med unfriend me on face-book and also unfollow me on IG och han berättade för mig att han var klar med mig och mina två barn, jag blev riktigt förvirrad, jag sökte på internet för hjälp och jag såg ett vittnesbörd om hur en trollformulering hjälp dem att få tillbaka sitt ex så jag bestämde mig för att prova, men jag var ännu mer förvirrad på grund av många vittnesbörd som jag såg, men mitt sinne ber mig att gå med DR SAGURU eftersom jag gjorde många undersökningar om honom och jag hittade inget dåligt med honom, det var så jag kontaktade honom och jag förklarade mina problem för honom och han kastade en kärleksförtrollning åt mig och garanterade mig i 7 dagar att mitt ex kommer tillbaka till mig och till min största förvåning den tredje dagen en stor mirakel föll på mig och mitt ex kom tillbaka till mig den tredje dagen och han bad mig om förlåtelse DR SAGURU du är bara de bästa, jag kommer att fortsätta att publicera hans namn för att han är min Frälsare, vi är nu en stor lycklig och enad familj. Om du behöver hans hjälp kan du mejla honom. Tappa inte hoppet för tidigt kontakta honom Om du behöver hans hjälp Du kan mejla honom @ drsagurusolutions@gmail.com för enkel och snabb kommunikation. Du kan också ringa eller lägga till honom på whats-app med detta nummer +12098373537